قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود قالب Auros راستچین برای وردپرس

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

Download Auros Rastchin theme for WordPress

دانلود قالب Auros زبرای وردپرس

Auros – Furniture Elementor WooCommerce Theme

قالب Auros یک قالب وردپرس است که برای فروشگاه اینترنتی مبلمان طراحی شده است. این قالب از ابزارهای Elementor و WooCommerce استفاده می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند.

Auros دارای طراحی زیبا، حرفه‌ای و کاربر پسند است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طرح وبسایت خود را با استفاده از ابزار سفارشی‌سازی قدرتمند Elementor، تغییر دهند. همچنین این قالب دارای بخش‌های آماده‌ی مختلفی برای محصولات، نمونه کارها، فروشگاه، بلاگ و … است که می‌توانند با توجه به نیاز کاربران تغییر داده شوند.

با استفاده از افزونه WooCommerce، Auros امکانات فروشگاهی مانند صفحه محصولات، سبد خرید، پرداخت آنلاین و … را فراهم می‌کند. همچنین این قالب از فناوری‌های روز دنیا مانند HTML5، CSS3 و jQuery استفاده می‌کند و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجویی را داراست.

به طور کلی، Auros یک قالب وردپرس با طراحی زیبا و حرفه‌ای برای فروشگاه اینترنتی مبلمان با استفاده از ابزار Elementor و WooCommerce است.

https://powerword.ir/?p=69691

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی