قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

۱۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

۲۵
ارديبهشت

دانلود کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم اثر جاشوا مور و بازیل فاستر pdf


چنانچه میخواهید به مقاصد کسی پی ببرید، باید توجه داشته باشید که شرایط و فضای موجود بسیار مهم است. اگر با گستاخی سؤال کنید یا واکنش های طرف مقابل را بدون در نظر گرفتن شرایط موجود بررسی کنید به احتمال زیاد در خواندن نیت او مرتکب خطا خواهید شد. البته توجه داشته باشید که قرار نیست همیشه در نقش بازپرس باقی بمانید.

کافی است یاد بگیرید چگونه افراد را با دقت ارزیابی کنید، آن وقت کم کم هنگام حرف زدن متوجه نشانه های افشاگرانه اش خواهید شد. مثلاً اگر استخوان ترقوه اش را بمالد یا با یقه لباسش بازی کند، شما می توانید متوجه نشانه ها شوید. حتی ممکن است متوجه ضربات تند و سبک دستش جلوی دهانش نیز بشوید که نشان میدهد فرد از حرف هایی که میزند معذب است.

این نشانه ها درست به موقع پدیدار می شوند؛ توانایی خواندن نیت اشخاص مستلزم درک دقیق و هشیارانه است. راهنمایی های کاربردی کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم می تواند این مهارت را در شما تقویت کند. پیش از هر چیز باید با اصول اولیه شروع کنید، اگر تاکنون در مشاهده رفتار دیگران دقیق نبوده اید، اکنون زمانی مناسب برای شروع است.

در فصل بعدی خواهیم دید که چگونه میتوان افراد را چه آنهایی که با شما در ارتباط هستند، چه کسانی که هیچ تعاملی با شما ندارند، ارزیابی کرد. ارزیابی گروه اول راحت تر است چرا که لازم نیست با نگاهی شک برانگیز به آنها خیره شوید. از سوی دیگر هرچه مشاهده و ارزیابی فردی که با او در تعامل نیستید برایتان راحت تر شود، فهم نیت او قبل از آنکه حتی با او وارد گفت وگو شوید نیز آسانتر خواهد شد.

در برخی شرایط این مهارت، حیاتی است. تصور کنید در کافه ای نشسته اید و فردی که حالت عادی و هشیار ندارد با چهره ای برافروخته به شما نزدیک میشود. درست حدس زدید برای احتیاط باید آماده دعوا باشید.

    https://powerword.ir/?p=288159

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download the Splendor template for WooCommerce

دانلود قالب Splendour برای ووکامرس

اسپلندور قالب فروشگاه جواهرات و ساعت برای وردپرس Jewelry & Watches WordPress Theme

    https://powerword.ir/?p=288224

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download Conditional Content Pro for Joomla

دانلود Conditional Content Pro برای جوملا

https://powerword.ir/?p=76278

 

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download NotificationX Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه NotificationX Pro برای وردپرس

افزونه اعلان و نوتیفیکیشن وردپرس

https://powerword.ir/?p=57233

    

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download Docy template for WordPress

دانلود قالب Docy برای وردپرس

داکی قالب سایت اسناد و راهنما و پایگاه دانش

Documentation and Knowledge base WordPress Theme with Helpdesk Forum

    https://powerword.ir/?p=165849

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download the WordPress Store Locator plugin

دانلود افزونه WordPress Store Locator

افزونه یافتن شعبات فروشگاه وردپرس

https://powerword.ir/?p=58407

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download WooCommerce Upload Files plugin

دانلود افزونه WooCommerce Upload Files

با استفاده از افزونه WooCommerce Upload Files میتوانید به مشتریان خود اجازه بدهید که یک یا چند فایل را از صفحه محصول، صفحه جزئیات سفارش یا در زمان تسویه حساب و نهایی کردن خرید خود، به همراه ثبت سفارش، برای شما ارسال کنند. تمامی این مراحل با استفاده از نمایش نوار پیشرفت گرافیکی انجام شده و فایل های آپلود شده به سفارش مورد نظر مربوط خواهند بود.

    https://powerword.ir/?p=76457

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download the WP and Divi Icons Pro plugin

دانلود افزونه WP and Divi Icons Pro

https://powerword.ir/?p=76636

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

 

Download the WooTour tour reservation plugin

دانلود افزونه رزرو تور WooTour

 ووتور افزونه رزرو تور و خدمات گردشگری ووکامرس WooCommerce Travel Tour Booking

WooTours افزونه وردپرس است که به شما کمک می کند تور ، مسافرت ، قرار ملاقات ، رویدادها را ایجاد کرده و با سیستم سفارش و هرگونه پرداخت ووکامرس به راحتی تمام سیستم های رزرو آنلاین خود را مدیریت کنید. به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا حساب و رزرو آنلاین را ثبت کنند.

https://powerword.ir/?p=53954

  • پاور ورد
۲۵
ارديبهشت

Download If So Dynamic Content Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه If So Dynamic Content Pro برای وردپرس

ایف سو افزونه نمایش محتوای دینامیک شرطی بر اساس رفتار بازدید کننده در سایت

ایف سو افزونه ای به ظاهر ساده برای وردپرس است که در واقع قدرت عمل بسیاری را در اختیار شما خواهد گذاشت. با استفاده ای افزونه میتوانید محتوای وبسایت خود را بر اساس پروفایل و رفتار کاربر و نحوه ای که با سایت تعامل میکند تغییر داده و توجه وی را به شکل چشمگیری بیشتر جلب سایت کنید.

این افزونه به شما اجازه میدهد که محتوای دینامیک خود را به سرعت ایجاد کرده و بدون نیاز به کدنویسی از طریق رابط کاربری ساده و مناسب، عملیات دلخواهتان را انجام دهید. در این افزونه میتوانید شروطی دلخواه را جهت انجام عملی خاص انتخاب نمایید.


http://powerword.ir/?p=105344

  • پاور ورد