قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه Tripetto Pro برای وردپرس

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ

Download Tripetto Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه Tripetto Pro برای وردپرس

تریپتو پرو افزونه فرم ساز حرفه ای و قدرتمند وردپرس با قابلیت سفارشی سازی کامل

از افزونه Tripetto Pro میتوانید برای ایجاد فرم های قدرتمند و کاملا قابل تنظیم و ذخیره داده های جمع آوری شده در سایت وردپرسی خود استفاده کنید. خالق این افزونه بهترین امکانات WPForms، Typeform و Landbot را در یک افزونه وردپرس کامل برای ساخت و استقرار فرم‌های زیبا و کاملا قابل تنظیم ادغام کرده است. این افزونه یک فرم ساز مستقل و کامل است و تمام فضای ذخیره سازی را درست در داخل سایت وردپرسی شما بدون وابستگی به زیرساخت های خارجی اجرا می کند. بدون اینکه نیاز به اتصال به ابزار دیگری داشته باشید.

https://powerword.ir/?p=271598

  • پاور ورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی