قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه FiboSearch Pro برای وردپرس

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ

Download FiboSearch Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه FiboSearch Pro برای وردپرس

فیبوسرچ پرو افزونه جستجوی ایجکسی ووکامرس

افزونه FiboSearch Pro یک افزونه برای وردپرس است که به کاربران امکان می‌دهد تا یک سیستم جستجوی پیشرفته و قدرتمند برای سایت خود ایجاد کنند. این پلاگین با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته جستجو، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا، محصولات، صفحات، نوشته‌ها و سایر محتواهای سایت خود را جستجو کنند.

این پلاگین دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت جستجو در محتوای پست‌ها، برچسب‌ها، دسته‌بندی‌ها، صفحات و محصولات، قابلیت انجام جستجو با استفاده از فیلترهای پیشرفته (مانند برند، قیمت، دسته‌بندی و…)، فرم جستجوی پیشرفته و سفارشی‌سازی‌پذیر، قابلیت نمایش نتایج جستجو به صورت صفحاتی (pagination)، قابلیت نمایش نتایج جستجو با استفاده از تصاویر، و سایر ویژگی‌های پیشرفته است.

با استفاده از پلاگین FiboSearch Pro، کاربران می‌توانند به راحتی و سرعت بالا، به جستجوی محتواهای سایت خود بپردازند و از این طریق بهبود تجربه کاربری و کارایی سایت خود را تجربه کنند. همچنین با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته این پلاگین، کاربران می‌توانند نتایج جستجوی دقیق‌تری را برای مشتریان خود ارائه دهند و به راحتی به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند.

https://powerword.ir/?p=137747

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی