قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه Amelia برای وردپرس

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

Download Amelia plugin for WordPress

دانلود افزونه Amelia برای وردپرس

دانلود املیا افزونه رزرو قرار ملاقات وردپرس

Amelia – Enterprise-Level Appointment Booking WordPress Plugin

افزونه Amelia یک پلاگین برای وردپرس است که به کاربران امکان می‌دهد یک سیستم رزرو وقت حرفه‌ای برای سایت خود ایجاد کنند. این پلاگین قابلیت‌های متعددی مانند تنظیمات چندزبانگی، تقویم تعاملی، ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان، امکان پرداخت آنلاین، ایجاد بستری برای بررسی وضعیت رزروها، کنترل بر روی ساعات کاری و تعطیلی و سایر ویژگی‌ها را دارد.

این پلاگین به صورت کاملاً قابل تنظیم و تنوع پذیر است و به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر و عملکرد سیستم رزرو را به دلخواه خود تنظیم کنند. با استفاده از این پلاگین، کاربران می‌توانند یک رابط کاربری ساده و کارآمد برای رزرو وقت ایجاد کنند و به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، سیستم رزرو وقت خود را مدیریت کنند.

با توجه به ویژگی‌های پیشرفته و حرفه‌ای این پلاگین، مناسب برای سایت‌هایی است که نیاز به سیستم رزرو وقت حرفه‌ای دارند مانند کلینیک‌های پزشکی، سالن‌های زیبایی، مراکز آموزشی، سرویس‌های خودرو و غیره. این پلاگین با قالب‌های مختلف وردپرس سازگاری کامل دارد و با استفاده از آن می‌توان به راحتی یک سیستم رزرو وقت حرفه‌ای و ساده برای سایت خود ایجاد کرد.

https://powerword.ir/?p=106911

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی