قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود قالب TeamHost برای وردپرس

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

Download the TeamHost template for WordPress

دانلود قالب TeamHost برای وردپرس

تیم هاست قالب جامعه گیمینگ و فروشگاه دیجیتال وردپرس Gaming Community & Digital Marketplace

قالب TeamHost یک قالب وردپرس برای جوامع بازی است. این قالب شامل ابزارها و المان‌های متنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک سایت بازی حرفه‌ای و جذاب ایجاد کنند.

قالب TeamHost شامل انواع صفحات آماده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات خود را با سرعت و سهولت راه‌اندازی کنند. این قالب شامل المان‌هایی مانند نمایشگر بازی‌ها، نمایشگر تیم‌ها، نمایشگر بازیکنان، نمایشگر اخبار، نمایشگر رویدادها، ویدئوهای بازی، پست‌های وبلاگ و غیره است.

همچنین، قالب TeamHost دارای امکاناتی مانند پشتیبانی از چندین زبان، ابزارهای پیشرفته برای سفارشی کردن سایت، سازگاری با افزونه‌های مختلف وردپرس، پشتیبانی از فرم‌های تماس با مشتری و غیره است.

این قالب با طراحی زیبا و حرفه‌ای، بهینه‌سازی برای سئو و سازگاری با تمامی دستگاه‌ها، امکانات روشن و تمیز کاربری، به یکی از بهترین قالب‌های برای سایت‌های بازی تبدیل شده است. به همین دلیل، قالب TeamHost به عنوان یکی از قالب‌های برتر و محبوب برای سایت‌های بازی در وردپرس شناخته می‌شود.

https://powerword.ir/?p=307723

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی