قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه Grider برای المنتور

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

Download the Grider plugin for Elementor

دانلود افزونه Grider برای المنتور

افزونه Grider برای المنتور یکی از افزونه‌های پرکاربرد و مفید برای المنتور است که به کاربران امکان می‌دهد تا شبکه‌های مختلفی از محتوا و محصولات را در المنتور ایجاد کنند. با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند به راحتی شبکه‌هایی از محتوا و محصولات را در المنتور ایجاد کرده و آن‌ها را با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ای که این افزونه داراست، سفارشی کنند.

افزونه Grider برای المنتور با امکاناتی مانند قابلیت انتخاب تعداد ستون‌ها و ردیف‌ها، انتخاب نوع نمایش محصولات، افزودن فیلترها و دسته‌بندی‌ها، امکان اضافه کردن بنرها و غیره، به کاربران امکان می‌دهد تا شبکه‌هایی از محتوا و محصولات را با استفاده از المنتور ایجاد کنند.

همچنین، افزونه Grider برای المنتور امکاناتی مانند پشتیبانی از تمامی قالب‌های المنتور، پشتیبانی از تمامی زبان‌ها، پشتیبانی از نسخه‌های جدید المنتور و غیره را نیز داراست.

با استفاده از افزونه Grider برای المنتور، کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، شبکه‌هایی از محتوا و محصولات را در المنتور ایجاد کنند و آن‌ها را با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌تری سفارشی کنند. به همین دلیل، این افزونه به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین افزونه‌های المنتور برای ایجاد شبکه‌های محتوا و محصولات شناخته می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی