قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه GA Google Analytics Pro برای وردپرس

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

Download GA Google Analytics Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه GA Google Analytics Pro برای وردپرس

افزونه GA Google Analytics Pro یک افزونه برای وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی کد رهگیری گوگل آنالیتیکس را برای سایت خود اضافه کنید. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی رصد ترافیک و بازدیدهای سایت خود را از طریق گوگل آنالیتیکس انجام دهید و به بهبود کیفیت وب‌سایت خود بپردازید.

افزونه GA Google Analytics Pro از ویژگی‌هایی مانند قابلیت اضافه کردن کد رهگیری گوگل آنالیتیکس به سایت، قابلیت تنظیم گزارشات آنالیتیکس، قابلیت ایجاد گزارشات مختلف و تنظیم نمودارها و جداول، قابلیت تنظیم رویدادها و آمار مختلف و غیره پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این افزونه می‌توان به قابلیت تنظیم فیلترها و برچسب‌ها برای گزارشات آنالیتیکس، قابلیت تنظیم مشخصات کاربران و دستگاه‌های مختلف، قابلیت تنظیم گزارشات زمانی، قابلیت نمایش گزارشات در داشبورد و غیره اشاره کرد.

با استفاده از افزونه GA Google Analytics Pro، شما می‌توانید به راحتی کد رهگیری گوگل آنالیتیکس را به سایت خود اضافه کرده و با استفاده از امکانات پیشرفته این افزونه، به بهبود کیفیت وب‌سایت خود بپردازید. همچنین، با استفاده از گزارشات آنالیتیکس، می‌توانید به بهترین نحو بازدیدهای سایت خود را رصد کرده و برای بهبود روند کار خود اقدامات لازم را انجام دهید.

https://powerword.ir/?p=307420

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی