قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه Auto Featured Image برای وردپرس

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

Download Auto Featured Image plugin for WordPress

دانلود افزونه Auto Featured Image برای وردپرس

افزونه Auto Featured Image یک افزونه بسیار کاربردی برای وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار تصاویر مناسب برای نوشته‌هایتان را انتخاب کنید. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی تصاویر مناسب برای نوشته‌های خود را ایجاد کنید و به بهبود ظاهر وب‌سایت خود بپردازید.

افزونه Auto Featured Image از ویژگی‌هایی مانند قابلیت ایجاد تصاویر برای نوشته‌های وردپرس خودکار، قابلیت انتخاب تصاویر مناسب از سایت‌های مختلف، قابلیت تنظیم اندازه و نوع تصاویر، قابلیت تنظیم زمانبندی ایجاد تصاویر برای نوشته‌ها، قابلیت دسته‌بندی تصاویر بر اساس دسته‌بندی نوشته‌ها و غیره پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این افزونه می‌توان به قابلیت تنظیم قالب برای تصاویر، قابلیت انتخاب تصاویر براساس کلمات کلیدی، قابلیت تنظیم تصاویر برای نوشته‌هایی که تصویر شاخص ندارند، قابلیت تنظیم تصاویر برای نوشته‌هایی که تصاویر آن‌ها پاک شده‌اند و غیره اشاره کرد.

با استفاده از افزونه Auto Featured Image، شما می‌توانید به راحتی تصاویر مناسب برای نوشته‌های خود را ایجاد کنید و به بهبود ظاهر وب‌سایت خود بپردازید. همچنین، با استفاده از امکانات پیشرفته این افزونه، می‌توانید به بهترین نحو از این افزونه استفاده کرده و باعث بهبود بهینه‌سازی وب‌سایت خود شوید.

https://powerword.ir/?p=307415

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی