قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه وردپرس ElementsKit

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

Download ElementsKit WordPress plugin

دانلود افزونه وردپرس ElementsKit

Elements Kit – All In One Addons for Elementor Page Builder | Add-ons

افزونه وردپرس ElementsKit یک افزونه قدرتمند برای ساخت صفحات وب با المنتور است. این افزونه شامل یک مجموعه از المان‌ها، ابزارها و ماژول‌های متنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد صفحات وب زیبا، شگفت انگیز و کارآمدی بسازند. با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند صفحاتی با طرح‌های مختلف با استفاده از انواع المان‌ها و ساختارهای متفاوتی بسازند.

به عنوان مثال، این افزونه شامل المان‌هایی مانند دکمه‌های حرکتی، پس‌زمینه‌های ویدئویی، اسلایدر‌های تصویری، نمودارها، جداول، نوار پیشرفت، فرم‌های تماس، فرم‌های ثبت نام، نمایش کارها، نمایش تیم، نمایش محصولات و غیره است.

همچنین، ElementsKit امکاناتی مانند قابلیت پشتیبانی از تمامی قالب‌های وردپرس را دارد و با الگوهای مختلفی مانند فروشگاه‌های آنلاین، صفحات فرود، صفحات اشتراک گذاری و غیره هماهنگ شده است.

با استفاده از ElementsKit، کاربران می‌توانند به سادگی صفحات وب خود را سفارشی کنند و از امکانات پیشرفته‌ای مانند پوسته‌های قابل تنظیم، افکت‌های حرکتی، ساختارهای مختلف و ابزارهای پیشرفته برای سفارشی‌سازی صفحات استفاده کنند. به همین دلیل، ElementsKit به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های المنتور شناخته می‌شود که تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت‌ها فراهم می‌کند.

https://powerword.ir/?p=98855

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی