قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود کتاب افسردگی نهفته اثر مارگارت رابینسون رادرفورد pdf


«از هر تغییری میترسم اگر شکست بخورم چه؟» هاو به انتهای گذرگاه تاریک نگریست و از ترسش آگاه بود. چه چیزی پیش رویش قرار داشت؟ آیا گذرگاه خالی بود؟ یا خطر در کمین نشسته بود؟ تمامی چیزهای ترسناکی را که امکان داشت برایش اتفاق بیفتد، در ذهنش مجسم کرد. داشت خودش را تا سرحد مرگ می ترساند. بعد به خودش خندید. هاو متوجه شد ترس هایش اوضاع را بدتر میکند. بنابراین کاری را کرد که اگر نمی ترسید میکرد، در مسیری جدید به راه افتاد.

تعهد یعنی قول یا توافقی بین شما و شخصی یا چیزی. مثلاً تعهد به ازدواج، تعهد به شغل یا هدف یا تعهد به فرزندانتان، چیزی است که برایتان اهمیت دارد. آن قدر مهم است که مسئولیت یا فشاری دوچندان به دوش میکشید تا در راستای آن گام بردارید و به تمامی از عهده اش برآیید. با همه وجود برایش وقت میگذارید و زحمتش را به جان میخرید. رسیدگی به افسردگی کاملاً نهفته تعهدی در قبال خودتان است. پس بیایید این فصل را با خودنگری آغاز کنیم.

تا اینجای کار برای این خودنگری ها به خوبی وقت گذاشته اید. متعهد بوده اید! بیایید نگاهی بیندازیم به چیزهای دیگری که در زندگی خود را به آنها متعهد می دانسته اید. عقاید، ساختارها، باورها اشخاص یا اهدافی را فهرست کنید که در طول عمرتان به آنها متعهد بوده اید. شاید همچنان به آنها متعهد مانده باشید یا شرایط به کلی تغییر کرده باشد. بنویسید از آن تعهدات چه آموخته اید. همه تعهدات به خوبی انجام نمیشوند. فقط برخی از آنها انجام شدنی اند.

هیچ یک از این تعهدات سد راه خودمراقبتی شما نمی شود؟ چه چیزی کمک میکند به تعهدتان پایبند باشید؟ چه تعهداتی را رها کرده اید؟ چه چیزی زمینه ساز تعهدتان به درمان خواهد بود؟ همان طور که در فصل قبل بررسی کردیم، انکار سد راه آگاهی و ذهن آگاهی است. انکار و ترس از نگرش های منفی دو مانع اصلی تعهد به درمان اند. در این مسیر ممکن است با چه موانع دیگری روبه رو شوید؟ در اینجا بهچند مانع اشاره میکنیم که با کمال طلبی، ارتباطی تنگاتنگ دارند.

  1. داشتن تعهدی چنان سخت گیرانه که اگر سستی کنید موجب شرمندگی تان میشود؛
  2. شروع با هدفی بسیار سخت؛
  3. تنهایی پیش رفتن و کمک نخواستن در طول راه؛
  4. ترس از کنار گذاشتن راهبردهای مقابلهای آشنا در مواقع افزایش استرس؛

    https://powerword.ir/?p=271415

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی