قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود قالب YOOtheme Pro برای جوملا

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

Download YOOtheme Pro template for Joomla

دانلود قالب YOOtheme Pro برای جوملا

صفحه ساز و قالب حرفه ای جوملا

The most powerful theme and page builder Joomla

قالب YOOtheme Pro یک قالب حرفه‌ای و قدرتمند برای جوملا است. این قالب با طراحی شیک و حرفه‌ای، امکانات ویژه ای برای نمایش محتوا، نمونه کارها، اعضای تیم، جزئیات تماس و غیره دارد.

این قالب با استفاده از فناوری های مدرن و روش های طراحی حرفه‌ای، برای استفاده آسان و بهینه از وب سایت شما طراحی شده است. همچنین، این قالب به صورت کاملاً واکنشگرا طراحی شده است، به طوری که در تمامی دستگاه ها و اندازه های صفحات نمایشگر، به خوبی قابل مشاهده است.

قالب YOOtheme Pro با امکانات ویژه ای همچون پشتیبانی از صفحه ساز فوق‌العاده، پشتیبانی از سیستم گرید، تنظیم رنگ بندی سفارشی، پشتیبانی از فونت های گوگل و غیره، یکی از بهترین قالب های مرتبط با جوملا است. همچنین، این قالب با قابلیت هایی همچون نمایش نظرات و امتیازهای مشتریان، قابلیت نمایش محتوا در قالب های مختلف، به شما امکان می دهد تا وب سایت خود را به شکلی زیبا و جذاب طراحی کنید.

در کل، قالب YOOtheme Pro یک انتخاب عالی برای هر وب سایتی است که به دنبال یک طراحی زیبا و حرفه ای برای جوملا هستند.

    http://powerword.ir/?p=62236

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی