قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود قالب Divi Ecommerce Pro

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

Download the Divi Ecommerce Pro template

دانلود قالب Divi Ecommerce Pro

دی وی ای کامرس پرو پوسته فرزند و child theme فروشگاهی قالب divi سازگار با ووکامرس

قالب Divi Ecommerce Pro یکی از قالب‌های شگفت‌انگیز برای سایت‌های فروشگاهی است که با استفاده از افزونه Divi Builder ساخته شده است. این قالب دارای طراحی حرفه‌ای، زیبا و کاربرپسند است و به شما امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و کارآمد را می‌دهد.

قالب Divi Ecommerce Pro دارای ویژگی‌هایی همچون طراحی بصری با استفاده از Divi Builder، قالب‌های صفحه‌های محصول مختلف، قابلیت تنظیم رنگ‌ها، قابلیت تنظیم فونت‌ها، قابلیت نمایش محصولات بر اساس دسته بندی‌ها، قابلیت نمایش محصولات مرتبط، قابلیت اضافه کردن فیلتر‌های جستجو، قابلیت اضافه کردن نظرات و بررسی‌ها، قابلیت اضافه کردن ویدیو برای محصولات و غیره است.

همچنین، این قالب قابلیت تنظیم تمامی صفحات فروشگاهی مانند سبد خرید، پرداخت، حساب کاربری و غیره را داراست. با استفاده از این قالب، شما می‌توانید به راحتی یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و با طراحی شگفت‌انگیز بسازید و به مشتریان خود تجربه خرید آسان و لذت‌بخشی را ارائه دهید.

http://powerword.ir/?p=137664

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی