قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه HT Menu Pro برای وردپرس

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

Download HT Menu Pro plugin for WordPress

دانلود افزونه HT Menu Pro برای وردپرس

 افزونه مگامنو وردپرس برای المنتور WordPress Mega Menu Builder for Elementor

افزونه HT Menu Pro یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان ساخت منوی مگا با استفاده از افزونه Elementor در وردپرس را می‌دهد. این افزونه دارای طراحی حرفه‌ای و کاربرپسند است و به شما امکان ایجاد منوی مگا با ساختار و طرحی زیبا و جذاب را می‌دهد.

افزونه HT Menu Pro دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت ساخت منوی مگا با استفاده از افزونه Elementor، پشتیبانی از تنظیمات پیشرفته برای هر منو، قابلیت اضافه کردن آیکون‌های دلخواه به منو، قابلیت تنظیم رنگ‌ها، قابلیت تنظیم فونت‌ها، قابلیت اضافه کردن ویدیو به منو، قابلیت نمایش منو در محصولات، قابلیت ساخت منوی مگا برای دسته بندی‌ها و صفحات وب‌سایت و غیره است.

همچنین، این افزونه به شما امکان مدیریت منوی مگا را با استفاده از ابزارهای ساده و کارآمدی که فراهم می‌کند، می‌دهد. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی یک منوی مگا با ساختار حرفه‌ای و زیبا در وب‌سایت خود ایجاد کنید و به کاربران خود تجربه خرید آسان و لذت‌بخشی را ارائه دهید.

http://powerword.ir/?p=54479

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی