قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه Divi Medical Ecommerce

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۸ ب.ظ

Download the Divi Medical Ecommerce plugin

دانلود افزونه Divi Medical Ecommerce

افزونه Divi Medical Ecommerce یکی از بهترین افزونه‌های ساخت فروشگاه آنلاین داروخانه و محصولات پزشکی در وردپرس با استفاده از پوسته Divi است. این افزونه دارای طراحی حرفه‌ای و کاربرپسند است و به شما امکان استفاده از ابزارهای پیشرفته و سفارشی سازی را برای ساخت فروشگاه آنلاین داروخانه و محصولات پزشکی در وردپرس با استفاده از پوسته Divi می‌دهد.

افزونه Divi Medical Ecommerce دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت نمایش محصولات با دسته‌بندی‌های مختلف، قابلیت افزودن سبد خرید، قابلیت نمایش محصولات بر اساس پرفروشی و جدیدترین‌ها، قابلیت نمایش اطلاعات محصولات، قابلیت نمایش نظرات کاربران، قابلیت پرداخت آنلاین، قابلیت تنظیم رنگ‌ها و فونت‌ها، قابلیت استفاده از قالب‌های آماده، قابلیت تنظیم شبکه‌های اجتماعی و غیره است.

همچنین، این افزونه به شما امکان استفاده از ابزارهای سفارشی و خلاقانه برای طراحی صفحات فروشگاه آنلاین داروخانه و محصولات پزشکی خود را می‌دهد. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی فروشگاه آنلاین داروخانه و محصولات پزشکی با طراحی حرفه‌ای و زیبا در وب‌سایت خود ایجاد کنید و به کاربران خود تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش از خرید محصولات پزشکی را ارائه دهید.

    http://powerword.ir/?p=302706

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی