قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه دیوی سوپریم Divi Supreme Pro

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

Download Divi Supreme Pro plugin

دانلود افزونه دیوی سوپریم Divi Supreme Pro

افزونه دیوی سوپریم برای قالب divi الگانت تمز

Divi Supreme – Custom and Creative Divi Modules

افزونه Divi Supreme یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان اضافه کردن ماژول‌های سفارشی و خلاقانه به پوسته Divi می‌دهد. این افزونه دارای طراحی حرفه‌ای و کاربرپسند است و به شما امکان استفاده از ابزارهای پیشرفته و سفارشی سازی را برای پوسته Divi می‌دهد.

افزونه Divi Supreme دارای ویژگی‌هایی همچون اضافه کردن ماژول‌های سفارشی و خلاقانه به پوسته Divi، افزودن انیمیشن‌های پویا به ماژول‌ها، قابلیت تنظیم رنگ‌ها، قابلیت تنظیم فونت‌ها، قابلیت تنظیم اندازه ماژول‌ها، قابلیت تنظیم حاشیه و فاصله بین ماژول‌ها، قابلیت کار با پوسته‌های دیگر، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و غیره است.

همچنین، این افزونه به شما امکان استفاده از ماژول‌هایی مانند افکت‌های متن، نمایش محصولات، کارت‌های قیمت، ماژول‌های تب، افکت‌های تصویر، ماژول‌های شبکه اجتماعی و غیره را می‌دهد. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی ابزارهای سفارشی و خلاقانه را به پوسته Divi اضافه کرده و به وب‌سایت خود ظاهری زیبا و جذاب ببخشید.

    http://powerword.ir/?p=54113

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی