قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود قالب AppArt برای وردپرس

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ

Download AppArt template for WordPress

دانلود قالب AppArt برای وردپرس

قالب خلاق وردپرس برای برنامه ها ، Saas و نرم افزار

AppArt – Creative WordPress Theme For Apps, Saas & Software

قالب وردپرس AppArt یک قالب حرفه‌ای و زیبا برای وب سایت هایی است که مرتبط با برنامه ها، سافت و اپلیکیشن ها هستند. این قالب با طراحی شیک و حرفه‌ای، امکانات ویژه ای برای نمایش خدمات، ویژگی های برنامه، نمونه کارها، تیم، جزئیات تماس و غیره دارد.

این قالب با استفاده از فناوری های مدرن و روش های طراحی حرفه‌ای، برای استفاده آسان و بهینه از وب سایت شما طراحی شده است. همچنین، این قالب به صورت کاملاً واکنشگرا طراحی شده است، به طوری که در تمامی دستگاه ها و اندازه های صفحات نمایشگر، به خوبی قابل مشاهده است.

قالب AppArt با امکانات ویژه ای همچون نمایش تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت اضافه کردن افزونه های مفید، نمایش محتوا در قالب های مختلف، پشتیبانی از فونت های گوگل و انواع رنگ بندی، یکی از بهترین قالب های مرتبط با برنامه ها، سافت و اپلیکیشن ها است. همچنین، این قالب با قابلیت هایی همچون نمایش ویژگی های برنامه، تحلیل وضعیت بازار، امکانات مدیریت کاربران و غیره، به شما امکان می دهد تا وب سایت خود را به شکلی زیبا و جذاب طراحی کنید.

در کل، قالب AppArt یک انتخاب عالی برای هر وب سایتی است که به دنبال یک طراحی زیبا و حرفه ای برای برنامه ها، سافت و اپلیکیشن ها هستند.

http://powerword.ir/?p=108745

    

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی