قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه WooCommerce Wallet

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ

Download the WooCommerce Wallet plugin

دانلود افزونه WooCommerce Wallet

 ووکامرس والت افزونه کیف پول ووکامرس

افزونه والت ووکامرس (WooCommerce Wallet Plugin) یک افزونه‌ی پرکاربرد برای سیستم فروشگاه ساز ووکامرس است. با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند کیف پول الکترونیکی خود را برای خرید و پرداخت در فروشگاه آنلاین شما شارژ کنند و از آن استفاده کنند.

با استفاده از این افزونه، می‌توانید قوانین و محدودیت‌هایی برای استفاده از کیف پول الکترونیکی تعیین کنید، مانند حداکثر و حداقل میزان شارژ، محدودیت برای استفاده از کیف پول در یک سفارش و غیره. همچنین، این افزونه امکاناتی مانند پیگیری تراکنش‌های کیف پول، نمایش تاریخچه تراکنش‌ها و اطلاعات مالی کیف پول را نیز فراهم می‌کند.

با اضافه کردن این افزونه به فروشگاه ووکامرس خود، می‌توانید تجربه‌ی خرید آسان‌تری را برای کاربران فراهم کنید و همچنین درآمد خود را افزایش دهید، زیرا کاربران ممکن است برای استفاده از کیف پول، بیشتر از یک بار واریز وجه به حساب فروشگاه اقدام کنند.

https://powerword.ir/?p=55066

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی