قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی اثر گرنت کاردون pdf


حالا زمانی ست که باید به مشتریانتان نشان دهید تشنه ی معامله با آنها هستید، نه اینکه جوری رفتار کنید که انگار به پول آنها احتیاجی ندارید. یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید، «آن قدر تظاهر کن تا به دستش بیاوری». خب، آن ضرب المثل این جا کاربرد ندارد! «شما باید تظاهر به تشنگی کنید تا مطمئن شوید تشنه نخواهید ماند». آدم هایی که جوری برخورد می کنند که انگار از بقیه بهترند یا آنقدر آدمهای مهمی هستند که به پول شما احتیاج ندارند؛ افراد محبوبی نیستند.

همه دوستدار کسانی هستند که نشان می دهند می خواهند و نیاز دارند با دیگران معامله کنند و این پول برایشان ارزش دارد. شما هیچوقت نمی توانید با یک رفتار متفرعنانه یک اقتصاد قدرتمند، پررونق و ثروتمند بسازید. وقتی اوضاع خراب میشود باید بهترین نقاب تان را به چهره بزنید. مردمی که برای معامله نکردن با شما دنبال بهانه میگردند؛ هیچ رفتار متفرعنانهای را تحمل نخواهند کرد. در هر سمیناری که تا به امروز داشته ام، همیشه یک نفر گفته است، «آخر اگر جوری رفتار کنم که انگار خیلی نیازمند معامله هستم، ضعیف به نظر می آیم».

من هم همیشه گفته ام که، «بزرگترین اشتباهی که می توانید بکنید این است که طوری رفتار نکنید که تشنه ی این معامله هستید!». در چنین اوضاعی، حق ندارید اشتباه کنید. بگذارید رقبا جوری رفتار کنند که انگار به پول مردم احتیاج ندارند؛ شما حتما جوری برخورد کنید که انگار به آن نیاز دارید. باید بپذیرید که: در هر شرایط اقتصادی، شما بیشتر به مشتریها احتیاج دارید تا آنها به شما؛ اینکه قبلا چه آدم کله گنده ای بوده اید، حالا هیچ اهمیتی ندارد.

http://powerword.ir/?p=301168

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی