قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

<span itemprop="name">دانلود کتاب بازاریابی انگیزشی اثر رابرت ایمبرایل pdf</span>

دانلود کتاب بازاریابی انگیزشی اثر رابرت ایمبرایل pdf


 از این موضوع کسب و کاری است که یک خبرنامه بازاریابی، ایمیلی را به بازاری در حدود سی هزار نفر میفرستد. آنها ممکن است هر هفته یک ایمیل بفرستند و تعدادی سفارش دریافت کنند زیرا مردم خبرنامه را می خوانند و به پیشنهادی که در بر داشته پاسخ میدهند. هزینه آماده سازی و ارسال این خبرنامه هفتگی از هفته ای به هفته دیگر تقریبا ثابت باقی میماند.

شخصی که خبرنامه را تحریر میکند هر هفته برای نوشتن محتوای خبرنامه قالب بندی ویرایش و آماده سازی آن برای ارسال به فهرست سی هزارتایی مشترکانشان زمانی مشابه را صرف میکند. در حالی که ممکن است فرستادن این ایمیل هفتگی به فهرست مشترکانشان هزینه ای واقعی در بر نداشته باشد، اما هزینه نیروی انسانی که خلق این پیام های فرستاده شده را بر عهده داشته است، وجود دارد.

با اضافه کردن محرک های هیجانی به خبرنامه هایشان چه چیزی تغییر میکند؟ آیا خلق چنین خبرنامه ای هزینه های بیشتری می طلبد؟ آیا شخصی که این خبرنامه را مینویسد نسبت به قبل زمان بیشتری را صرف نوشتن، ویرایش و قالب بندی آن میکند؟ احتمالاً این طور نیست. هزینه ارسال ایمیل ها به همان اندازه قبل باقی میماند. تنها تفاوت مهم این است که تفکر و اندیشه بیشتری صرف پیدا کردن راه هایی برای گنجاندن محرک های هیجانی در این خبرنامه می شود.

نگران نباشید این کار برای نویسنده خبرنامه به سرعت به کاری عادی و روتین تبدیل خواهد شد. بنابراین هزینه ها ثابت باقی میمانند و شما برای گنجاندن محرک های هیجانی در بازاریابیتان هیچ افزایش قابل سنجشی را در هزینه ها مشاهده نمیکنید.

https://powerword.ir/?p=301471

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی