قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه صفحه ساز Cornerstone برای وردپرس

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ

Download the Cornerstone page builder plugin for WordPress

دانلود افزونه صفحه ساز Cornerstone برای وردپرس

افزونه Cornerstone به شما اجازه میدهد که ویرایش صفحات خود را به طور کامل از طرف کاربری یا front-end سایت خود انجام دهید. به این شکل دیگر لازم نیست که دائما بین پنل مدیریت و ناحیه کاربری سایت خود جابجا شوید. بلکه میتوانید نتیجه ی کار خود را به صورت آنی و زنده مشاهده کنید. پنل مدیریتی این افزونه به صورت کاملا clutter free طراحی شده. این امر به این معناست که هیچ آیتم اضافه ای در این پنل پیدا نمیکنید که باعث گیج شدن شما یا از بین رفتن تمرکز شما شود. در واقع این صفحه ساز به نحوی طراحی شده که بهترین تجربه ی کاربری ممکن را برای شما فراهم کند.

https://powerword.ir/?p=58871

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی