قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود Destiny Elements برای صفحه ساز بریک دنس

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ

Download Destiny Elements for breakdance page builder

دانلود Destiny Elements برای صفحه ساز بریک دنس

دستینی المنتس برای بریکدنس مجموعه عناصر پریمیوم Destiny Elements for Breakdance Website Builder

تمام پتانسیل طراحی خود را با بهره گیری از افزونه Destiny Elements آزاد کنید و همین امروز شروع به ساختن وب سایت های سریع تر و بهتر نمایید. آینده طراحی وب را در آغوش بگیرید و آنچه را که ممکن است با دستینی المنتسر و بریک دنس دوباره به شکل دلخواه خود تعریف کنید.

با این افزونه پروژه های طراحی شده با Breakdance Website Builder خود را با مجموعه ای جامع از عناصر منحصر به فرد و قدرتمند که طیف وسیعی از نیازهای طراحی را برآورده می کند، تقویت کنید. به این شکل میتوانید زمان کمتری را صرف انجام کارهای تکراری کنید و زمان بیشتری را بر روی دیدگاه خلاقانه خود متمرکز کنید. عناصر ممتاز این افزودنی را در پروژه های خود بگنجانید و در وقت و تلاش ارزشمندتان صرفه جویی کنید.

https://powerword.ir/?p=295434

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی