قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه وردپرسی Ultimate Addons for Beaver Builder

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

Ultimate Addons for Beaver Builder WordPress plugin

دانلود افزونه وردپرسی Ultimate Addons for Beaver Builder

افزونه “Ultimate Addons for Beaver Builder” برای وردپرس، یک افزونه برای بهبود و سفارشی‌سازی صفحات ساخته شده با افزونه Beaver Builder است. این افزونه شامل بیش از ۱۰۰ ماژول طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد صفحات خود را با استفاده از بلاک ها و المان های مختلف سفارشی کنند. این افزونه دارای ویژگی‌هایی مانند بلاک های طراحی شده با Beaver Builder، المان های اضافی مانند جعبه ابزار، تصاویر پس زمینه و غیره، قابلیت سفارشی‌سازی نوار کناری، المان‌های اضافی برای فرم‌ها، قابلیت افزودن پیش نمایش زنده و غیره است. با استفاده از این افزونه، کاربران می توانند به راحتی صفحات سفارشی شده خود را با استفاده از بلاک ها و المان های مختلف بهبود دهند و به دلخواه خود سفارشی کنند.

https://powerword.ir/?p=112695

  • پاور ورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی