قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد

قالب و افزونه و کتاب

سایت پاور ورد مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز از قبیل پاورپوینت ، مقاله ، تحقیق ، ریست پرینتر ، کتاب ، بروشور ، طراحی های گرافیکی ایرانی و خارجی و... می باشد همچنین سایت پاور ورد محصولاتی برای راه اندازی سایت شخصی شما راه اندازی کرده است تا محصولاتی از قبیل قالب های وردپرس، قالب های ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و قالب های HTML حرفه ای خریداری کنید.

پیوندهای روزانه

دانلود افزونه WooCommerce Buy One Get One Free

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

Download the WooCommerce Buy One Get One Free plugin

دانلود افزونه WooCommerce Buy One Get One Free

افزونه یکی بخر دو تا ببر برای ووکامرس – افزونه خرید یک محصول و دریافت یک محصول رایگان در فروشگاه ووکامرس

افزونه WooCommerce Buy One Get One Free یکی از افزونه‌های کاربردی و محبوب برای ووکامرس در وردپرس است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی یک پیشنهاد ویژه “خرید یکی، یکی رایگان” برای محصولات خود ایجاد کنند. این افزونه توسط تیم Flycart Technologies توسعه داده شده است و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به راحتی این پیشنهاد ویژه را برای محصولات خود فعال کنند.

با استفاده از WooCommerce Buy One Get One Free، کاربران می‌توانند به راحتی برای محصولات خود یک پیشنهاد “خرید یکی، یکی رایگان” ایجاد کنند. این افزونه قابلیت تنظیم تعداد محصولاتی که به صورت رایگان ارائه می‌شوند را دارد و همچنین قابلیت اعمال تخفیف به مقداری که به صورت رایگان ارائه می‌شود را نیز دارد. همچنین، این افزونه امکاناتی مانند اعمال شروط برای این پیشنهاد ویژه، محدودیت زمانی برای این پیشنهاد ویژه، انتخاب محصولاتی که در این پیشنهاد ویژه شرکت می‌کنند و غیره را نیز دارد.

نسخه پرمیوم این افزونه، نسخه تجاری و پولی آن است که دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان می‌باشد، از جمله امکان تنظیم پیشنهاد ویژه برای دسته‌های خاص محصولات، امکان اعمال پیشنهاد ویژه برای محصولاتی با توجه به تعداد آن‌ها، پشتیبانی از افزودن محصولات رایگان به سبد خرید و غیره.

در کل، WooCommerce Buy One Get One Free یک افزونه کاربردی و قدرتمند برای ایجاد پیشنهاد ویژه “خرید یکی، یکی رایگان” برای محصولات در ووکامرس است که با قابلیت‌های بیشتری در نسخه پرمیوم، می‌تواند به بهبود قابل توجهی در فروش ووکامرس و تجربه کاربری مشتریان کمک کند.

https://powerword.ir/?p=102063

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی